sobota, 2 marca 2013

Wehikuł czasu- spodek 92'

Fragment książeczki "Wehikuł czasu- spodek 92'"
20 czerwca 1992 roku z towarzystwem Rafała Rękosiewicza odbył się koncert w Katowickim Spodku z myślą o wydaniu albumu "Wehikuł czasu - spodek 92'". W październiku tego samego roku został wydany owy album. wydany został na dwóch krążkach sprzedawanych oddzielnie. Była to cztero kasetowa produkcja. płyta została wydana dopiero w lipcu następnego roku.
Riedel- jak schodziłem ze sceny byłem załamany. Wydawało mi się że śpiewałem nie tak jak trzeba, gdzieś z boku.. Ale kiedy posłuchałem płyty, przekonałem się , że niepokój był niepotrzebny.
Beno: gdy uczestniczyłem z Pawłem w zgrywaniu, uznaliśmy, że jest tak dobrze, iż można porwać się na dwa kompakty i cztery kasety.

Spodkowy koncert był również przedostatnim przedsięwzięciem grupy Dżem z Jerzym Piotrowskim.

Skład:
Paweł Berger - instrumenty klawiszowe
Adam Otręba - gitara
Beno Otręba - gitara basowa i śpiew
Jerzy Piotrowski - perkusja,
Ryszard Riedel - śpiew, harmonijka ustna  i instrumenty perkusyjne,
Jerzy Styczyński - gitara
oraz Rafał Rękosiewicz - instrumenty klawiszowe.

Realizacja dźwięku - Piotr Brzeziński przy współpracy Alka Galasa i Wojciecha Siwieckiego, remix Zbigniew Malecki przy współpracy Elżbiety Szczerby.Nagrań dokonano podczas koncertu w Spodku w Katowicach 20 czerwca 1992 roku.

Projekt okładki - Jerzy Linder.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz